این ستو واسه پسرم سفارش دادم چطوره !؟

تصویر
۱۲ پاسخ

به نظر من رنگش زودچشمتو میزنه

رنگشو ملایم تر سفارش بده مثل کرم

حس میکنم اونایی ک پاپیون دارن دخترونن

قشنگ ولی حس میکنم پسرانه نیس

خیلی رنگ قشنگ و شادیه مبارکه عزیزم ❤

قشنگه عزیزم مبارک گل پسرت باشه

همه وسايل هم استفاده نميشه

رنگش دل ادمو ميزنه

چند شد؟

از کجا سفارش دادی به ما هم بگو

قشنگن کاربرد اون تشک گردی چیه ؟

چ‌قشنگه🤩

سوال های مرتبط

مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد مامان محمد روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه🩷 و پاشا🩵🧿 مامان پناه🩷 و پاشا🩵🧿 ۵ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۱۲ ماهگی
مامان ملکا👧🏻🩷 مامان ملکا👧🏻🩷 ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد