سلام مامانا

یکی از چشم های بچم هی قی داره چکار کنم؟

۳ پاسخ

با چای پررنگ تمیز کنی خوب میشه

پماد تتراسایکلین استریل چشمی و آزتروماسین چشمی یک درصد بگیر هرشب موقع خواب ارومش برن روچشمش با دست خودت نزن الودس با گوش پاک سرتاسر چشم اروم بزن

با شیرت بشور

سوال های مرتبط

مامان کارن🥰 مامان کارن🥰 ۲ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۳ ماهگی
مامان دلارام👧🏻 مامان دلارام👧🏻 ۸ ماهگی
مامان دایان و فندوق مامان دایان و فندوق هفته دوازدهم بارداری