مامانا ی چشم پسرم قی داره باید چکار کنم خوب شه؟؟؟

۵ پاسخ

صبح ها پنبه با چای مونده خیس کن بکش به چشماش

ممنون مهربونا

من بردم دکتر قطره داد خوب شد

سینت به چشمش‌نخوره
سرش سرما‌نخوره
شیرت داخل چشمش‌نریزه
یک‌پماد استریل چشمی بخر
اندازه یک دانه جو بزن رو پنبه با پنبه بکش به چشمش

قطره باکتی ماید

سوال های مرتبط

مامان آرتین🤍 مامان آرتین🤍 ۱۴ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۳ ماهگی
مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری
مامان کارن🥰 مامان کارن🥰 ۲ ماهگی