۳ پاسخ

گلی ببرش دکتر

چشم بچه من کلا قی بود انقد پماد زدم قطره زدم تا استفاده میکردم خوب بود دکتر گفت چون قدد اشکی نوزاد هنوز باز نشده قی هست تا آخر دوسه ماهگی تا مجاری اشکی باز بشه نه سرما زده نه عفونت کرذه نگران نباش

بچه. منم همین. بود. دکتر براش. قطره. و. پماد. نوشت استفاده کردم خوب. شد.

سوال های مرتبط

مامان رادمان مامان رادمان ۳ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری
مامان کارن🥰 مامان کارن🥰 ۲ ماهگی
مامان پناه کوشولو مامان پناه کوشولو ۹ ماهگی