۴ پاسخ

منم اینجوریم شبا درد دارم روزا خوبم🤦🏻‍♀️😬

من بارداری قبلی اینجوری بودم آخر سر با همون معاینه تحریکی دردام منظم شد وگرنه چند روز همش درد می‌گرفت چند ساعت میرفتم بیمارستان خبری نبود ولی با معاینه تحریکی بعدشم پیاده روی همون شب دردام منظم شد فرداش زایمان کردم

عزیزم بلند شو کارای خونه رو انجام بده ... برو قدم بزن دیگه کلا استراحت نکن تا دردت شروع بشه

یعنی الان تو ۳۷ هفته می خواستی زایمان کنی ؟

سوال های مرتبط