۳ پاسخ

چنو هفته ای؟
من سه بار رفتم معاینه تحریکی ولی یه سانت بیشتر باز نشدم هرکاریم میکنم دردم نمیگیره

تا میتونی پیاده روی کن
پله هم میگن خوبه بالا پایین بری

برو معاینه تحریکی رو من خیلی جواب بود

سوال های مرتبط