۷ پاسخ

حموم اب داغ .قر دادن زیر اب .ماساژ کمر توسط شوهر 🤭رابطه بدون جلوگیری .شیاف گل مغربی .خوردن شربت تخم شربتی .کاهو هویج خیار ..پیاده روی زیاد .شوهرم رو خیابون پیاده میکرد میگفت تا من برم جایی پیدا کنم پارک‌کنم توام رسیدی .حساب کن از کجا تا کجا من پیاده میرفتم🥲😐😅بعد پله یکی درمیون میرفتم بالا .البته باید هواست باشه .

والا منم خسته شدم خیلی ورم دارم ۱۴فروردین دکتر زده زایمان کنم اما دوس دارم یک دو فروردین بیاد دیگه تحملم سر رسید

اول‌۳۷ هفته شروع کردم .۳۷ هفته وشیش روز زایمان کردم😉😊

هر موقع خودش دلش بخواد میاد چیزی خوردن باعت میشه بچه مدفوع کنه
خطر داره هنوز مونده تا 40هفته بزار خوب رشد کنه

کم کم انجام بده عزیزم
یهویی نباید یروز خیلی خودتو خسته کنی
ورزشهای نزول سر جنین توی لگن هم انجام بده
شربت خاکشیر و تخم شربتی و گلابم میتونی بخوری

من شربت تخم شربتی مامام گفت با خاکشیر میخوردم .کاهو خیار هویج .شیاف گل مغربی .دوش اب داغ .قر دادن کمر زیر دوش اب .پیاده روی زیاد ..هرچی خیره انشالله به وقتش بیاد

مگه میخوای الان زایمان کنی ؟

سوال های مرتبط