۵ پاسخ

درد زایمان چطوریه؟؟

چقدر و با چه سرعتی پیاده روی میکنین؟
خیلی اروم و کم کم پیاده‌روی کنین از الان که عضلاتتون عادت کنه و از ۳۷ هفته دیگه جدی شروع کنیین ک کمردرد هم نشین

اوف من از کیه درد زایمان دارم کو

نه صبر کن یهو تو این اوضاع ۳۶ هفته نزایی،بزار ۳۷ هفته پر بشه،پیاده روی وحی منزل که نیست،بدون پیاده روی هم میشه زایید

نه فعلا دست نگه دار بزار بالای 37 هفته

سوال های مرتبط

مامان عشقای من🩵🩵 مامان عشقای من🩵🩵 ۲ ماهگی