اثری از دندون هست؟؟

تصویر
۶ پاسخ

ن باباحتی متورمم نشده هنوهرچی دیرتردربیاره بهتره کمتراذیت میشه

نه خیالت راحت فعلا

زیادی طول می‌کشه تا یازده ماهگی شون طول می‌کشه قشنگ ورم می‌کنه بعد میترکهمن دخترم همینجور بود

ن فعلا

علائم چیزی نداره

فکر نکنم

سوال های مرتبط

مامان آریامهر🦋 مامان آریامهر🦋 ۱ سالگی
مامان ماهورا❤️ مامان ماهورا❤️ ۱۳ ماهگی