۲ پاسخ

من کیکابو پرتابل گرفتم خیلی خوب بود(اگه قیمتش برات مهم نیست خوبه من راضی بودم موقع مکش سینه رو اذیت نمیکنه) ولی من دیر خرید کردم بچه ام شیشه رو قبول نکرد دیگه استفاده ام نشد

لبتو عزیزم

سوال های مرتبط