۱۰ پاسخ

عزیزم سرلاک با چه طمعی هست؟

سرلاک چیه؟ از داروخانه میگیرید؟

اینا تکه های میوه است

چیپس ذرت

گندم و خرما منم میگرفتم اینا داخلش بود ولی الان نیس دیگ داخلشوک

دختر من آنقدر قشنگ میجوه اینا رو

ذرت هست رو جلدش ببین شکل ذرت کشیده اسم سرلاک هم پنج غله هست

سرلاک چ طعمی گرفتی
معلولا روشون نوشته با تکه های میوه یا تکه های خرما
اینام همونیه ک روش نوشته

سبوس ذرت خیلی خوشمزه هست

میوه😕

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری