۱۷ پاسخ

تو اینجور مواقع حتما درو پنجره ببندید اگه شکسته باشه برید یجایی که هوا نیاد
چون ممکنه گاز سمی بزنن
چوخ مواظب اولون

قد و وزن میکنن ببین با غذا خوددن رشدش چطور بوده

هفت ماهگی چکاب داره؟

اخه دختره من هنوز نمیتونه بشینه اینجوری ها

ببخشیدتوروخدا راستین نمیوفته یهو اونجوری نشسته یاازپشت یکی گرفتتش

زهرا دیروز محلمون رو زدن مردیم زنده شدیمممم 😭😭😭😭

فردای که اینجام بزنن الان تمرکزشان رو تهرانه به حساب ماهم میرسن

خدایا این شرایط کی تموم میشه خداااا

راستین متوجه شد؟

خدا حافظتون باشه زهرا جان🫶😓

وای وای قربونتون برم خاعرم اینا هم خیلی ترسیده بودن خدا کنه زود تموم سه این لعنتی😭😭🤲🤲🤲
خدا راستین بالامممی ساخلاسین

ما هفته پیش این اتفاقا افتاد برامون مردیمو زنده شدیم مرگ وبچشم دیدم بچه هفت ماهم ازترس دوساعت گریه میکرد کل شیشه هامون شکست خدا لعنتشون کنه چی به سرمون اوردن الان مرتب جنگنده رد میشه میمیرم از ترس

‌منکه نرسیدم ببرم
واکسن۶ ماهگیشو با تاخیر زدم برا همینم گفتم مگه چقد قد و وزنش میخواد تغییر کنه
برا پایان ۹ماهگی میبرم

سلام زهرا جان
عکسو باز کردم اول کلی قربون صدقه رفتم جیگرو
من نبردم محمد حسینو
بهداشت ۶ ماهگی که برده بودم گفت فقط قد و وزن هستش همین
الهی الهی عزززیزم خیلی نزدیک بوده که
الهی نابود بشن لعنتیاا😬🥹

زهرا شنیدی عماد آسمونی شد؟
واقعیت داره؟💔 خیلی غصه خوردم

فقط قدو وزنه منم باید دخترمو ببرم بهداشت فک کنم پنجم باز میشه

الهیی بیچاره مردم ایران ک همه چیو دارن تجربه میکنن جز آرامشو شادی

کجارو زد ؟؟ مسکوتی زد؟؟
ما تهرانیم چند روزه ارومه

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچلمم مامان نی نی کوچلمم ۱ سالگی