۴ پاسخ

تو پریود من که تاثیر داشت بعدشم اگه میخوای باردار شی نباید بخوری و نه همسرت چون تا سه ماه تاثیرش تو خونت میمونه برای همسرت هم اسپرمشو ضعیف میکنه ما از وقتی اقدام کردیم پاک پاکیم 😅فقط اگه بتونیم قلیون رو هم کنکل کنیم دگ رسالتم تمومه 🙄اما اینم بگما یکی از آشماهامون عین خیالشم نبود قلیون عرق همه چیزش به راه بود ماه اول اقدام باردار شده بود و با این حال اصلا مراعات نمیکنه چه از لحاظ تغذیه چه همین چیزا اون روز دیدم رفته ترمیم ناخن 🙄

اگ میخای اقدام کنی برا بچه بده و احتمال لب شکری شدنش 80 درصد

نه پیش نمیاد دوستع من نمی دونست حاملس میخورد

برای پریودی فک نمیکنم ولی اگه اقدام به بارداری هستی چرا مشکل داره

سوال های مرتبط