۷ پاسخ

فرنگی استفاده کن

توالت فرنگی بشین عزیزم

فرنگی برو

من توالت فرنگی میشینم دیگ اذیت نمیشم

منم همینجوریم باید حتما توالت فرنگی استفاده کنی

توالت فرنگی بگیر خیلی خوبه منکه اگه ایرانی بشینم خییییلی اذیت میشم

حتما حتما فرنگی بخر اگه نداری

سوال های مرتبط