۳ پاسخ

خوبه ولی وزن نمیده ب بچه

من خیلی راضیم شیرخشک زودهضم وسبکی اصلا بچه رواذیت نمیکنه اما اگه کوچولوت مدفوع شل وآبکی روب اسهال داره یااحتمال شوداره بعیدنیست اسهالش کنه چون کلا دفع راحت ترمیکنه گیگوز

اره خوبه.
چندگرفته؟

سوال های مرتبط

مامان کسرا مامان کسرا ۱۰ ماهگی