۱۰ پاسخ

چقد بی درک بوده من معاینه کردنی ب دستش ژل زد اصلا نفهمیدم
کلا معاینه بدنیست اون بدانجام داده

بی زبون باشی هوا برشون میداره رفتی نگذار دست بزنن بهت اگر ناخون داشتن
اصلا کارمندا چه پرستار چه خدمات و مخصوصا مامانباید ناخون کاشت کنن
یه خدماتی تو بخشمون کوتاه فرنچ ژل زده بود بعد دوروز دیدنش اومدن ازش کشت میکروب گرفتن و جریمش کردن صبحش ریمو کرده بود اصلا غیر قانونیه از حق خودتون نگذرید دفاع کنید

نگذارید مامایی که کاشت ناخن داره دست بهتون بزنه لازم بود به رییس بیمارستان اعتراض کنید کاری بسر اون ماما میدن که سگ زرد با ایران کرد

معاینه براچی

وای وای قشنگ درکت میکنم....من ۱۶ هفته درد داشتم رفتم بیمارستان مامای نفهم‌گفت بخاب معاینه کنم منم نفهمیدم با دست میخاد معاینه کنه یهو دوتا انگشتشو برد داخل ...منم انقدر حالم بد شد یک روز کامل گریه میکردم

من بچه اولم کلن تجربه ای نداشتم از معاینه واقعا چیزی نفهمیدم
😐

میشه توضیح بدی دقیقا چیکار کردن

پس چجوری طبیعی به دنیا میاری؟🥲

چه معاینه ای ؟ میشه لطفا توضیح بدی؟ منم بهم گفته هشتم بیا معاینه که ببینم لگنت چطوره برای زایمان

الهی🥺🥺

سوال های مرتبط