درست کردن فرنی برای ۴ ماهکی چجوریه

۲ پاسخ

ارد برنج و اب میذاری میزه تا غلیظ شه.بعد میزلریش تا خنک شه.یه مقدار شیر خودت یا شیرخشک در حد ۳۰ میل بهش اضافه میکنی

من ارد برنج و اب رو میذاشتم رو گاز تا به غلظت برسه ولی زیاد سفت نباشه بعد میدادم

سوال های مرتبط

مامان دلارز
🫀🌹 مامان دلارز 🫀🌹 ۸ ماهگی
مامان نازنین زهرا🩷 مامان نازنین زهرا🩷 ۱۱ ماهگی