۸ پاسخ

من بچه اولم ۱۰ ماهگی در اورد الان ۱۷ ماهشه ۱۲ تا داره

هرچی دیر تر دربیاد بهتره

هرچه دیر تر بهتر😂

دختر منم دندون نداره هنوز زوده

دختر منم دندون نداره

دندونایی که دیرتر در میان سالم تر و‌بهتر از دندونایین‌که زود در میان اتفاقا باید خوشحال باشی

خیلی عجله داری

زوده ک😑

سوال های مرتبط

مامان Fandogh مامان Fandogh ۱۶ ماهگی
مامان آوین ۲س آیلین مامان آوین ۲س آیلین ۲ سالگی
مامان پریا سهرابی مامان پریا سهرابی ۹ ماهگی
مامان حنا👧🩷 مامان حنا👧🩷 ۱ سالگی
مامان ببری کوچولو🐯💕 مامان ببری کوچولو🐯💕 ۱۳ ماهگی