من بچه اولم ۱۰ ماهگی در اورد الان ۱۷ ماهشه ۱۲ تا داره
هرچی دیر تر دربیاد بهتره
هرچه دیر تر بهتر😂
دختر منم دندون نداره هنوز زوده
دختر منم دندون نداره
دندونایی که دیرتر در میان سالم تر وبهتر از دندونایینکه زود در میان اتفاقا باید خوشحال باشی
خیلی عجله داری
زوده ک😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.