۶ پاسخ

راه میره ، کلاغ پر بلده انگشتشو میذاره زمین ما میگیم کلاغ اون میگ پر،لی لی لی حوضک بلده لی لی لیشو خودش میگ،اتل متل توتوله بلده، هرچیزی ک داغ باشه بهش بگیم میگ داغ داغ، بشکن میزنه می‌رقصه دست میزنه، مهر و سجاده میاره نماز میخونه، بوس می‌فرسته، میگیم الکی گریه کن دستشو می‌ذاره جلو دهنش گریه میکنه،موش میشه،مامان بابا دده عمو دایی داداش جیش پا دس چش همممم آبه نه بریم اینارم میگ

دختز من چهار دست و پا میره
میتونه خودش بدون کمک وایسته
از مبل میگیره راه میره
بابا مامان ممه ده ده بَه به لحجه خودمونم میگه دیی (دایی)
می‌رقصه

ولی دندون نداره

چهار دست پا میشینه با کمک پشتی می ایسته اب میخوره تو لیوان دست میزنه میرقصه چندتا کلمه ساده هم میگه مث بابا ماما

راه میره مامان بابا ممد نه موقع شادی تغول تغول میگه عاشق حیوانات بخصوص گربه و سگ عاشق توپ بازیه و میره قائم میشه تا پیداش کنیم بعد کلی میخنده
ولی اصلا خواب نداره

چهار دست پا و دست میگیره به همه جا می ایسته. دست میزنه میرقصه ومامان بابا آب. دده. بده،به به میگه خودش میشینه اینکارا بلده

سوال های مرتبط

مامان فرشته مهربون🧚‍♀️ مامان فرشته مهربون🧚‍♀️ ۱ سالگی