من از یکسال شروع کردم هم با شیر پاستوریزه که خودمون درست میکنیم هم از این شیرموز کارخونه ها البته پسرم دوس نداره خیلی کم میخوره
مرکز بهداشت به من گفت شیر به عنوان نوشیدنی از یک سالگی میتونم بدهم منم فقط تو غذاها مثل فرنی یا سوپ شیر یا پنکیک بهش شیر پاستوریزه دادم
من میدم با شیر مغازه
هنوز ندادم ولی درست کنم میدم اره
شیرپاستوریزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.