بیشتر طعمارو دوست داره
ولی بیسکوییتو بیشتر
بله
طالبی
بیسکوییتی
اکثر طعماشو دوسداره
نه ندادم تاحالا
من از هر طعمش یکی میگیرم معمولا🤭
پسر من طعم موز و دوست داره
بیشتر طعم بیسکوئیت دوست داره
من همیشه خونگی میدم خیلیم راحته سرچ کنین یاد بگیرین
خواهر نده واسش خوب نیست
دختر من موز
بیسکوئیتی
طالبی
توت فرنگی میخوره
دنت مواد نگهدارنده داره یکم زوده برابی دادن ین چیزا
نمیدم چون مواد نگهدارنده داره
دنت. ایس پک میشه داد؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.