ب بچهاتون دنت میدین؟
اگه میدین چ طعمیو میدین؟

۱۲ پاسخ

بیشتر طعمارو دوست داره
ولی بیسکوییتو بیشتر

بله
طالبی
بیسکوییتی
اکثر طعماشو دوسداره

نه ندادم تاحالا

من از هر طعمش یکی میگیرم معمولا🤭

پسر من طعم موز و دوست داره

بیشتر طعم بیسکوئیت دوست داره

من همیشه خونگی میدم خیلیم راحته سرچ کنین یاد بگیرین

خواهر نده واسش خوب نیست

دختر من موز
بیسکوئیتی
طالبی
توت فرنگی میخوره

دنت مواد نگهدارنده داره یکم زوده برابی دادن ین چیزا

نمیدم چون مواد نگهدارنده داره

دنت. ایس پک میشه داد؟

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان پانیذ👶 مامان پانیذ👶 ۱۷ ماهگی
مامان جوجه طلایی🐥💛 مامان جوجه طلایی🐥💛 ۱ سالگی
مامان پسرکم مامان پسرکم ۱ سالگی
مامان النا👩‍👧 مامان النا👩‍👧 ۱ سالگی