تا دلت بخواد
بجا میان وعده میدم بعضی روزا
من میدم😑چقدرم ک دوست داره
اما کم
شاید هفته ای یکبار
من تا حالا چند باری دادم
من میدم
دکترش گفت کالریش زیاده
زیاد نده منم چی بشه هفته ای یکی دوتا
من از دکتر پرسیدم گفت اصلا نده
نه اصلا
پر از شکر و نگهدارنده ست 🫠
منکه تا حالا ندادم
سعی میکنم تا جایی که میشه
خوراکی های بیرون ندم و نخوره و عادت نکنه
یه چند باری کیک بیرونی دادم همین
نه ندادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.