اعتصاب شیر تو سن دلانا طبیعیه؟؟

۴ پاسخ

والا اینا به هر بهونه ای اعتصاب میکنن‌... سن و وقت نمیشناسن

دکتر ب من گفت ۶ماهگی هم ی جهش رشدی دارن ک ممکنه بعضی ها بی خاب و بی قرار و شیر نخورن

فرنی میدی دیگ.با فرنی بده

بله.

سوال های مرتبط

مامان ویهان گلی👼🏻🩵 مامان ویهان گلی👼🏻🩵 ۷ ماهگی
مامان نیلان🧚‍♀️🌊 مامان نیلان🧚‍♀️🌊 ۱۵ ماهگی
مامان حنا 🌿💚 مامان حنا 🌿💚 ۱۴ ماهگی
مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی