۳ پاسخ

من کدو و جو‌ دو‌سر پرک باهم گذاشتم پخت له کردم

سلام اوتمیل جودوسر پرک و شیر دیگ اگ کدو حلوایی میخوای یا گلابی باید بپزی باهاشون

اوتمیل رو درست کن اونا رو بهش اضاف کن
کدوحلوایی رو بپز یکمم شیرینش کن
گلابی رو میتونی هم بخارپز کنی هم همینجوری رنده کنی اضاف کنی

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🧸 مامان فسقلی🧸 ۱۳ ماهگی
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی
مامان داریوش کوچولو مامان داریوش کوچولو ۱ سالگی
مامان عشق🫀🤱 مامان عشق🫀🤱 ۱۱ ماهگی
مامان سویل🥹🩷 مامان سویل🥹🩷 ۱۰ ماهگی