اینا همینه دیگه . اکستنشن میمونه تا سه هفته ن موقت . نهایت سه روز هست .
ترمیم داره گلم حتما زنگ بزن منم کاشتم قبلا گفتم بهش گفت هر چی شد تا دو هفته برات ترمیم میکنم
چرا زنا اینقد اعتماد به نفسون کمه دوست دارن همه جاشونو النگک کنن؟؟
حتما زنگ بزن من خودم میزارم از زیر مژه ام یه هفته بیشتر میمونه
حتما موادش بد بوده
من روز عید گذاشتم تازه از اینا که با چسب زیر چشم میزارن هنوز هستش
قبلا هم گذاشتم سه هفته موند آخر خودم بزور برداشتم
بهش زنگ بزن بگو کارت خوب نبوده
منم کاشت انجام میدم بستگی ب مراقبت دارع وقتی شستی باید فوری خشک کنی روزی یک بار با شامپو بچه باید شسته شع مستقیم زیر دوش نری چشمات نمالی
موادش خوب نبوده منم چهارشنبه انجام دادم هنوز اصلا تکون نخورده حتما بهش زنگ بزن
ی هفته نشده تا وسط چشمم ریخت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.