۵ پاسخ

من یک ماه اول یک استفاده کردم بعد از اون تا الان که تقریبا دو ماهشه هنوز دارم ۲ استفاده میکنم

۴ بیشتر استفاده میشه

چهار.بقیه درحد چندماه استفادع میشع

تا یک ماهگی سایز یک بعد یه بسته ۴۴تایی دو و بعدشم تا الان ۳مصرف کردم‌حس میکنم داره‌کوچیک میشه اینم

از یه جا به بعد فقد 4 تا آخر

سوال های مرتبط

مامان رادمهر💙 مامان رادمهر💙 ۵ ماهگی
مامان 🩵محمدمهدیار🩵 مامان 🩵محمدمهدیار🩵 ۵ ماهگی