۱۵ پاسخ

پمپ درد نگرفتی؟

بلهه طبیعی برای اینجور مواقع خوبه ک بعدش دیگه اینقد درد نداره آدم حالا همه فرار می‌کنند از طبیعی

مبارک باشه عزیزم
پا قدم بچه پر از خیر و خوبی باشه واستون
ایشالله این روزا هم زودتر بگذرن کمتر درد بکشی

مبارکه قدمش پر از خیر باشه

عزیزم کدوم بیمارستان بود؟
حتما شیاف بذار
پمپ درد نداشتی؟

استراحت کن شیاف بزار

ارهههه چند روز اول ادم نابوده
ولی من الان خیلی خوبم،زیاااد راه برو تا میتونی راه برو،دکتر به من گفت هر 1ساعت 15دقیقه راه برو

نی نی چطوره ؟ چند کیلو بدنیا اومد ؟ از تجربیاتت بگو

به سلامتی عزیزم مبارک باشه 😍😍💋💋

شیاف بزار تندتند

حتما شیاف بزار

شیاف بزار اوکی میشی ، دردش فقط یکی دو روز اول سخته بعد کمتر میشه

منم داغونم خیلی درد دارم

اففففف کاش طبیعی زایمان میکردی

مبارکه عزیزم خوب میشی 😘😍

سوال های مرتبط

مامان مَهوا🩷 مامان مَهوا🩷 روزهای ابتدایی تولد