والا من هیچ علایمی نداشتم دقیقا روز پریودمم همینجوری بیبی زدم دیدم مثبته پنج هفتم بود تا شیش یا هفت هفتگی علایم نداشتم یهو حالت تهوع و انزجار از گوشت و این چیزا اومد بعدم سه ماهگی خوب شد کامل
اول از همه موعدت باید بگذره، قبل اون توهم حالت تهوع و لگد زدن نگیری😅
بعد اینکه چندروز از موعدت گذشت کم کم علائم دیگه میاد مثلا اینکه حس میکنی بدنت باز شده و هرلحظه میخوای پریود شی ولی نمیشی، بقیه علائمش شبیه پریوده مثل دردای زیرشکمی،سردرد،کمردرد( من خودم خییلییی کمردرد میشدم)
فقطم ازمایش خون ملاکه به بیبی چک نه مثبتش نه منفیش هیچ اعتباری نیست
از زمان پریودیت بگذره اگه گذشته تست بگیر آزمایش هم بگیر من حتی شد چند روز از پریودم گذشته حالت تهوع هم داشتم ولی باز پریود شدم حامله نبودم تنها راه قطعی تست وآزمایش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.