مامانا علائم معده عصبی چیه ؟؟؟

۲ پاسخ

علائمی ک خودم داشتم حس خفگی داشتم سینم سنگین بود همش اسیدمعدم میزد بالا موقع خواب خفه میشدم. بی اشتهایی

اشتهای زیاد به آدم دست میده بعضی وقتا هم باعث میشه از شدت عصبی بودن پرز های معد از بین بره و خون بالا بیاره طرف چون خودم اول معده ام بود بعد که معده جواب نداد از عصبی بعد زده به روده ام

سوال های مرتبط

مامان هستی خانوم مامان هستی خانوم ۲ سالگی
مامان هستی خانوم مامان هستی خانوم ۲ سالگی
مامان دنیز👨‍👩‍👧 مامان دنیز👨‍👩‍👧 ۳ سالگی