علائمی ک خودم داشتم حس خفگی داشتم سینم سنگین بود همش اسیدمعدم میزد بالا موقع خواب خفه میشدم. بی اشتهایی
اشتهای زیاد به آدم دست میده بعضی وقتا هم باعث میشه از شدت عصبی بودن پرز های معد از بین بره و خون بالا بیاره طرف چون خودم اول معده ام بود بعد که معده جواب نداد از عصبی بعد زده به روده ام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.