۱۰ پاسخ

برا لاغری خوبه،، برای کنترل قند خون، و اینکه تخمدان فعال میکنه

برای قند خوبه من قبلاً کیست داشتم دکتر برای کیست بهم داد ولی خیلی لاغر میکنه

مامانم برا قندش میخوره

من برای لاغری میخورمش

برای قنده ولی تو تنبلی تخمدان خیلی کمک کنندست
من تنبلی داشتم میخوردم . ۹ کیلو کم کرده بودم . اشتهارو به شدت کاهش میده

من دلم نمیخاد لاغر بشم آخه.ب نظرتون زیاد لاغر میکنه

هم‌برای قند‌و برای تنظیم‌پریودی هم استفاده میشه من خودم‌میخوردم‌

بله برای تنظیم قاعدگی هم تجویز میشه

خب من رفتم خانم زنان چرا بهم داده پریودیم نامنظم بوده

برا قنده اخه😂

سوال های مرتبط

مامان مامان ایهان مامان مامان ایهان ۲ سالگی