۵ پاسخ

من که اصلا بهش فکر نمی‌کنم بجه داری سخت ترین کار دنیاست پیر شدم والا🥴

بچه اول سه ساله شد همون موقع برا دومی اقدام کنید چون بهترین زمان هست
بیشتر فاصله بیفته خوب نیست از خیلی نظر ها

به دوست داشتن باشه ۳سالگی رو دوست دارم چون یه جورایی همسن میشن
ولی فک کنم برای هم بچه هم مادر ۵سالگی بهتر

من خودم اختلاف سنی بیشتر میپسندم

بنظرم تو این شرایط به بچه دوم فک نکن فعلا😐☹️

سوال های مرتبط

مامان مامان ایهان مامان مامان ایهان ۲ سالگی