۹ پاسخ

به ی ور مبارکت بگیر اصلا اهمیت نده

یه عده اگه دهنشون نجنبه فک میکنن زکات علمشونو ندادن🤭
ما هم ازین خاله خانباجیای فضول زیاااااد داریم زیااااد...
بچه تموم میشه میان سراغ خودم...
وای این چه رنگ موییه
چقدر صورتت خراب شده
وای چقد لاغر شدی مریضی؟
نمیخوای سومیو بیاری...
و....

ب شدت درکت میکنم زندایی شوهرم اومده میگه ب این بچه نون نمیدی چرا لاغره عصابم خراب کردن حالا امروز مادر شوهرم اومده میگه نمیایین بریم عید دیدنی خونشون گفتم نه برید شما اون عصابم خورد می‌کنه حالا فک کنم بش بر خورد😆

بچه من هر جا رفتیم خواب بود هی میگن تو باید خوابشو تنطیم کنی خی یکی نی بگه ابله خودم مگه نمیدونم با سه تا داروی تشنج که بچه من میخوره خواب تنظیم میشه مگه

ما مریض شدیم نه کسی اومد نه اینکه ما رفتیم!!!!!
منم اینقدر بدم میاد
آخه به شما چه

ما خدارو شکر چیزی نمیگن چون همون اوایل فهمیدن من روش خیلی حساسم کسی چیزی بگه ناراحت میشم

باز خوبه میگن تپله من‌میگن وای لاغره دوس دارم خفشون کنم😂 حرصم درمیارن درصورتی ک بچم‌کاملا نرمال ب کی بره تپل باشه وقتی نه نه باباش لاغرن

دیشب منم جایی بودم میگفتن چرا ریزه دخترت😐😐 بچه فلانی دوبرابر این

وای آنقدر دلم میخاد بچم بزرگ بشه راحت بشم از چرت و پرتا دختر من با کسی ارتباط نمیگیره باهاش حرف بزنن بهش توجه کنن غریبی میکنه گریه میکنه نگم برات از همه ک میگن وای تقصیر خودتونه بس ک نبردینش جایی و‌...

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان بابا مامان عشق مامان بابا ۲ سالگی