من از ۶ماهگی توی سوپهاش ریختم کم کم املت و خام هم دادم
نه مضر نیست
ن خوبه پسرم میخوره
نه عزبزم
پسر منم خیلی میخوره
مضر نیست ولی دکتر دیار گفت رب و گوجه خیلی کم بدم چون ممکنه یهو الرژی نشون بده
نه خیلی هم خوبه برعکس دختر منم خیلی دوس داره
نه خیلیم خوبه
چرا مضر؟ دختر منم خیلی دوس داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.