ایرانی میگن خوب نی زیاد البته بعضیام راضین .
من بیبی جویس میدم
من ایرانی دادم خوب نبود وزن نگرفت andگرفتم راضیم خوشمزه اس خوبم وزن گرفت
آدسول که بهداشت میده چرا میخری دیگه
بهداشت ب پسرمن کامویت داد نمیدونم خوبه یانه ولی میدم بهش مگ فرقی هم میکنه اخه اصلا اینه ک ویتامینه
بهداشت رایگان میده اونو
پدیابستم خارجی نیس
دختر من ادوکید میخوره خیلی خوبه
من چند ماه آدسول دادم ،دوز همه شون یه چیزه
منم دارم ادسول میدم از بهداشت میگیرم
بهداشت داد آدسول خوبه
نه عزیزم فرقی نداره دختر من آدسول میخوره خیلی خوبه خوب میخوره دوس داره
من از آدسول راضی بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.