من سه سالی هست دارم .راضیم واقعا صورتم از اون بی روحی در اومد خودمم بلد نبودم بکشم کلا راحت شدم .ولی پیش کسی برو ک با مواد خوب انجام بده من کلا تا الان ترمیم نکردم رنگشم مث روز اول مشکیه مواد خیلی مهمه ک سبز نشه به مرور
اگه جای خوب بری که رنگ سبز نشه و ظریف و کوچیک برات کار کنه قشنگه ولی اگه بلند و ضخیم بکشی و تغییر رنگم بده خسته میشی ازش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.