فرزند پروری
پوشاک
شیر خشک

تصویر
۲ پاسخ

من سه سالی هست دارم .راضیم واقعا صورتم از اون بی روحی در اومد خودمم بلد نبودم بکشم کلا راحت شدم .ولی پیش کسی برو ک با مواد خوب انجام بده من کلا تا الان ترمیم نکردم رنگشم مث روز اول مشکیه مواد خیلی مهمه ک سبز نشه به مرور

اگه جای خوب بری که رنگ سبز نشه و ظریف و کوچیک برات کار کنه قشنگه ولی اگه بلند و ضخیم بکشی و تغییر رنگم بده خسته میشی ازش

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۶ ماهگی
مامان آیسان مرامی مامان آیسان مرامی ۱۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۶ ماهگی