چ شیر خشکی نزدیک شیر مادره رفلاکس نداره

۳ پاسخ

ای ننه 😍😍😍😍😍
زاییدی
بسلامتی عزیزدلم💐🫂❤️💋
خداحفظش کنه
انشالله قدمش پرازاتفاقای خوب براکشورمون باشه❤️✨

اگه میخوای شیر خشک بدی و بچه ات رفلاکس داره بابد شیر خشک مخصوص بخوره شیر خشک ای آر

من گیگوز میدم ، دخترم کولیک‌و رفلاکس داره
آپتامیل هم میگن خوبه

سوال های مرتبط

مامان دلماه مامان دلماه ۱۵ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۷ ماهگی