۵ پاسخ

عزیزم،کلا بارداری خب سخته الانم یکم شرایط سخت تر،ولی خیلی به خودت تلقین نکن❤️❤️❤️امیدوارم به سلامتی و دلخوشی زایمان کنی💕💕💕

عزیزم وقتی دو تا بشن دیگه وقت افسردگی هم نداری من یه وقتا انقدر دوست دارم بشینم گریه کنم ولی وقت اونم ندارم😒

وقتی مداوم تلقین کنی بگی احساس افسردگی دارم بدتر میشی بیخیال باش اصلا بهش فکر نکن کنار بچهات خوش باش سعی فکر خودتو سرگرم کنی فکرتو با این چیزا مشغول نکن

سعی کن زیاد پیگیر این حس ها نباش خدای نکرده داغونت میکنه

خدا خواسته بود؟ بخاطر همون؟

سوال های مرتبط