ماشاءالله چه تگرگي😍😍


نوزاد پوشک بچه ماي بيبي

تصویر
۸ پاسخ

یا خدا انشالله که طرف ما نیاد 🥴 خیلی بده تگرگ کلی خرابی بع جا میذارع

اینجاهم زد😍😄

اینجا که اینقد گرمه من همه در پنجره هارو باز کردم

واااای😍😍😍الانه؟؟؟ کجاست؟؟؟

اینجا آفتابی هوا😅

عزیزم تگرگ که خوب نیست ماشالا نداره

وایییی😍

به به کدوم سمتید؟ماهم اومدیم روستاازدیروز برف میاد

سوال های مرتبط