۲ پاسخ

گاهی اوقات بهونه گیری ها به خاطر دندون در آوردن هم هست.

بله عزیزم تا۱۸ماهگی‌اوجشه و‌ادامه داره خیلی سخته باید صبور‌باشیم

سوال های مرتبط