۵ پاسخ

اول اینکه آروم باش ، اگه همش استرس بگیری که شیر ندارم شیرم کمه شیرم خشک شده واقعا میشه
مایعات زیاد بخور حتی آب
حلیم ، آبگوشت ، سوپ جو ، دلستر مالت (تلخ) ، قرص لاکتاول یا قطره شیرافزا و مهمترین چیز اینه که بچه بمکه ، هرچقد بیشتر بمکه شیر بیشتری تولید میشه

🎀عزیزم گروه زدم روبیکا🎀
به ایدیم پیام بده بیارمت😍
roz8780

استراحت کن دور از استرس باش و سعی کن بخوابی
اسفناج و مرغ و آبگوشت و سوپ و دلستر بخور درست میشه فقط شیردهیتو قطع نکن میک بزنه میاد اگه دیدی سیر نمیشه شیر خشک هم بده اما شیر خودتم بده

چای زنجبیل و دارچین و آویشن غذای ابکی قرص لاکتاول

تا میتونی چای بخور
کاهو هم خیلی شیرافزاست
آب گوشت هم خوبه

سوال های مرتبط