شیرخشک بازم که گرون شده ۳۲۰تومن؟؟؟نان ۳

۸ پاسخ

باز دوباره 😕
یه هفته پیش گرفتم گفت ۲۴۰ سه روز بعدش رفتم گفت باز شده ۲۶۰

جدی 🥺🥺🥺من چندروز پیش 243گرفتم

من نان ۳میدم ۱۷٠تومن خریرم

اپتامیل دو 285,شد

خدا واسه باعث بانیش نسازه دو روز دیگه م برق قطع بشه کارخونه ها کار نکنن اینم نیست

ازچندماهگی بایدنان ۳شروع کنیم

نگوووووووو

ای وای همینجور میره بالا

سوال های مرتبط

مامان امیر و دخترم مامان امیر و دخترم ۴ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان 🌿النا🐼🤍☔ مامان 🌿النا🐼🤍☔ ۱۶ ماهگی
مامان جوجو و تو دلی مامان جوجو و تو دلی ۱۴ ماهگی