۸ پاسخ

نخواد بگیره هرکاری بکنی نمیگیره ، پستونک دیگه امتحان کن

کم‌کم‌میگیره
پسر من یه ماهگی گرفت

برای پستونک میگن از روز اول بهش بدید.یعنی اول سیرش کنید بعد پستونک بذارید دهنش هر دوساعت هم شیر بدید قندش نیوفته.
مزیت پستونک اینه کولیک و نفخ بچه رو یکم کنترل میکنه و کلا بچه های پستونکی آروم ترن

منم نمیگیره من میخواستم برم گرونا بخرم یه بنده خدایی خدا خیرش بده گفت ارزدن بگیر اگه گرفت گرونا بخر به هیچ احد الناسی نمیگیره اوق میزنه حتی تو دهنشم نگه داشتم اینقدر اوق زد که سیاه شد

تلاش و استمرار😁
ما همچنان درگیریم

اولش مقاومت میکنه بعد میگیره خیالت راحت

منم بچم پستونک و نمیگیره البته زیادم تلاش نکردم،خانمایی که پستونک میدین لطفا بگین مزیت پستونک دادن چیه؟

تو دهنش نگه دار راهش ببر باید خیلی مقاوت کنی تا عادت کنه

سوال های مرتبط