پسر من یک ماه پی پی میگفت دیگه دیدم آماده شروع کردم الان دوهفته گرفتم هر دو راحت میگه
جیش یا پیپی کردنی بهت میگه!؟
من دارم کم کم باز میکنم ولی کامل ن ها
چون دخترم درست یه ماهه موقع جیش کردنی مابیبش میگه مامان حیش کردم یا پیپی کردنی زود میاد میگه بریم بشور
حتی ببخشیدا 😂گوزدنیم میاد میگه پیت کردم😁😁
بغد ۱۳بددر کامل باز میکنم دیگ کم کم قبل پیپیش اومدنیم میگه ک مثلا پی پی دارم منم میگم باشه دشویتو بکن بریم بشوریم
از شیر گرفتی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.