اینم حلوای لبو،بدون تزیین 😊

تصویر
۶ پاسخ

چ جالب خوشمزس؟
دستور میگی

فک کردم لواشکه😂 😂

چ خوشرنگهه

عزیزم تزئین شده دیگه... تزئیین حتما این نیس که چیزای اضافی بذاری کنارش.. خیلی قشنگ تزئینش کردی

عه چه جالب. ندیده بودم تابحال

چه باحاله تاحالا ندیده بودم

سوال های مرتبط