نه به دخترم دادم فرم دهن ودندونش را زشت نکرد الآن به پسرم هم میدم
خیر
بنده و برادرم هر دو به کرات در کودکی پستونک خوردیم و تنها کسایی که تو کل فامیل نیاز به ارتودنسی نداشتن ما بودیم
نه عزیزم، من هر بچه ای رو تا الان دیدم که پستونک خورده مشکلی نداشته، حتی خودم بچگی پستونکی بودم و الان نه دندونام بده نه فرم دهنم، حالا نگران هم هستی می تونی پستونک ارتودنسی بدی
مناسب تهیه کن
پستونک دخترم بی بی لنده بده؟
منم نگرانم بچم خیلی بیقراری میکنه داره عادت میکنه به پستونک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.