خانم ها پستوتک فرم دهن و دندون بچه رو زشت میکنه؟

۶ پاسخ

نه به دخترم دادم فرم دهن ودندونش را زشت نکرد الآن به پسرم هم میدم

خیر
بنده و برادرم هر دو به کرات در کودکی پستونک خوردیم و تنها کسایی که تو کل فامیل نیاز به ارتودنسی نداشتن ما بودیم

نه عزیزم، من هر بچه ای رو تا الان دیدم که پستونک خورده مشکلی نداشته، حتی خودم بچگی پستونکی بودم و الان نه دندونام بده نه فرم دهنم، حالا نگران هم هستی می تونی پستونک ارتودنسی بدی

مناسب تهیه کن

پستونک دخترم بی بی لنده بده؟

تصویر

منم نگرانم بچم خیلی بیقراری میکنه داره عادت میکنه به پستونک

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۸ ماهگی