۱ پاسخ

نه من اتفاقا خود فوق تخصص نوزادن بهش گفت بچه همش ول میکدن داره قرار نیست دم به دقیقه شیر بهش بدی و سینه دهنش باشه پستونک بده فقط اردتونسی باشه

سوال های مرتبط