۳ پاسخ

ببخشید هفته ۳۲چند بود

انشالله درست میشه

چرا زود بدنیا آمد منم الان ۳۶ هفته و ۴ روزم میخوام برم زایمان کنم بچت تو دستگاه نرفت

سوال های مرتبط