مامانا میشه نیتروفورانتوئین مصرف کرد؟

۳ پاسخ

منم مصرف کردم دکتر نوشت عوارض داشت رو من خیلی حالت تهوع معده درد میگرفتم

برا عفونت ادرار ولی میخوردم حالت تهوع سردرد میگزفتم گفت ب جاش سفکسیم۴۰۰بخور

من دکتر برام نوشت

سوال های مرتبط