۵ پاسخ

یکی از دلایل بیش فعالی کودک کندر هست.مصرف نشه بهتره

میگن کندر خوب نیست پیش فعالی میاره برا کدوک

کندر در نواحی گرم و خشک هم سفارش نمیشه.توی ریحانه بهشتی نوشته.بجاش مویز بخور برای هوش بچه

کندر سه ماه دوم بود نه الان

از من میشنوی نخور منم میخاستم بخورم ولی دیگه نمیخورم من بچه اولم رو وقتی کوچیک بود کندور حل میکردم تو آب بهش میدادم ولی از یک سالگی ب بعد تا الان دمارمو در اورده

سوال های مرتبط

مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد
مامان آروین ورامین مامان آروین ورامین هفته سی‌وششم بارداری