۳ پاسخ

من انجام دادم مشکلی پیش نیومد. ولی با خودت نبرش گاز زیادی خارج میشه موقع اتو کشیدن مو

من تو حاملگی انجام دادم هیچ اتفاقی واسه نی نی نیفتاد
36هفته کراتین زدم
به بارم 5 ماهگی به دوقلوها باردار بودم

من کردم

سوال های مرتبط

مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 ۱۲ ماهگی
مامان 🪽تی تی مامان 🪽تی تی ۱۲ ماهگی